ZAKOŃCZONY
Kurs / Masterclass na żywo. Stwórz silną markę, której nie będzie można się oprzeć.
Zbuduj lojalną i zaangażowaną społeczność.
A wtedy sprzedaż zadzieje się sama.
Czujesz, że Twój profil na Instagramie stoi w miejscu, podczas gdy inni odnoszą sukces? Frustracja, stres, zniechęcenie, bezsilność – brzmi znajomo?
A może chciałabyś budować swoją markę, ale nie wiesz od czego zacząć.
I tyle tu profili, które działają w podobnej (do Twojej) niszy.
Przestań się zamartwiać. Wszystko ogarniesz!
Tylko musisz się tego nauczyć. Brakuje Ci wiedzy, narzędzi i wsparcia.
A do tego potrzebujesz mentorki, która krok po kroku pokaże Ci jak zbudować skuteczną i rosnącą markę. Kogoś kto rozwieje wątpliwości i odpowie na Twoje pytania.
Dołącz do kursu „Kobiecy biznes na Instagramie”.
Przestań działać po omacku, bo stracisz czas, energię i zapał. A to tylko droga do wypalenia i porażki.
Takiej oferty nie znajdziesz prawdopodobnie u nikogo!
Nie jest to sztywne nagranie teorii, którą musisz przerobić sama.
Zapraszam Cię na 8 (10 w wersji GOLD i 11 w wersji VIP) 2 godzinnych spotkań ze mną na żywo, podczas których opanujesz wszystkie istotne funkcje i narzędzia Instagrama.
Poprowadzę Cię za rękę abyś mogła stworzyć silną markę, dzięki której w końcu będziesz mogła sprzedawać na Instagramie.
A jeśli będziesz miała pytania, to na żywo będę mogła na nie odpowiedzieć.
Dodatkowo będziesz mogła otrzymać feedback ode mnie i od pozostałych uczestników.
Z każdym porozmawiam, bo ilość miejsc jest mocno ograniczona.
Wszystkie spotkania będą nagrane, więc jeśli nie będziesz mogła być na żywo, to obejrzysz sobie na platformie. Dodatkowo do każdego modułu dostaniesz obszerną prezentację.
Dostęp do materiałów będziesz miała na rok.
Startujemy 20 maja, spotkania będą w poniedziałki i środy o godz. 10.00 (grupa poranna),
o godz. 19.00 (grupa wieczorna).
Będziemy pracować dwa dni w tygodniu, jednak po 6 modułach będziesz miała tydzień przerwy na utrwalenie i przećwiczenie materiału.
Nie zwlekaj, bo mam tylko 25 miejsc w grupie!
Nisza grupa docelowa
Od czego zacząć. Jak masz znaleźć właściwą niszę. Jak nie bać się niszować? Czy nie stracisz klientów, jeśli się zawęzisz? Komu jesteś w ogóle potrzebna.
Jak określić właściwy cel profilu.
Jak poznać grupę docelową. Jak znaleźć punkty bólu odbiorcy, żeby Twój przekaz był dla niego bardziej wartościowy niż przekaz Twój konkurencji.
Kiedy warto postawić na markę osobistą, a kiedy wystarczy profil firmowy.
Jak przekonać ludzi, że jesteś ekspertką.
Identyfikacja wizualna, biogram
Jak powinien wyglądać Twój profil, żeby przyciągał, wzbudzał zaufanie i sprzedawał.
Dlaczego identyfikacji wizualnej nie można zaniedbać. Jak dobrać samodzielnie kolory i fonty marki. Jak powinien wyglądać Twój feed czyli pierwsze wrażęnie jest najważniejsze.
Jak stworzyć w BIO, żeby odbiorcy dawali Ci Follow.
Czy Twoja nazwa jest dobra? Dlaczego słowa kluczowe są priorytetowe.
Czy masz optymalne zdjęcie profilowe.
Co umieścić w relacjach wyróżnionych?
Ton marki
Jak określić ton, którym będziesz mówiła do odbiorcy?
Co to jest archetyp i dlaczego powinnaś go określić, żeby Twoja komunikacja była skuteczna, a odbiorca miał wrażenie, że mówisz dokładnie do niego.
Jak często i jakie formaty powinnaś publikować.
Czy naprawdę musisz pokazywać się od strony prywatnej?
Treści pisane
Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować.
Skąd masz czerpać pomysły na treści.
Dlaczego i w jaki sposób nauczyć się docierać do emocji odbiorcy.
Schemat idealnego posta i karuzeli.
Nagłówek, CTA – dlaczego to kluczowe części treści na IG.
Hasztagi i słowa kluczowe
Pakiet narzędzi ułatwiających życie i oszczędzających czas ( Chat GPT, Jasnopis, Answer The Public i inne).
Rolki
Czy musisz kręcić rolki. Dlaczego powinnaś nagrywać rolki mówione. Jak zacząć mówić do kamery. Gotowe scenariusze rolek.
Jakie rolki najbardziej sprawdzą się na Twoim profilu.
Jak nagrać rolkę krok po kroku.
Jak dodawać automatyczne napisy.
Aplikacje i narzędzia, które pomogą Ci stworzyć super rolkę bez spędzania na tym długich godzin.
Relacje i Live’y
Dlaczego ludzie lubią nas podglądać. Ile prywatnego życia masz pokazać w stories.
Jakie tematy poruszać w relacjach. Ile relacji powinnaś publikować. Jak łatwo zwiększyć oglądalność relacji.
Dlaczego relacje są ważniejsze od treści na feedzie jeżeli myślisz o sprzedaży.
Jak wydobyć z relacji informacje o Twojej grupie docelowej.
Dlaczego warto robić transmisje na żywo. Jak powinnaś się do tego przygotować.
O czym nagrywać live’y.
Jak z jednego live’a zrobić 10 treści, które wykorzystasz na swoim profilu.
Treści sprzedażowe
Jak pisać, żeby zdobywać klientów. Co to jest lejek sprzedażowy i dlaczego musisz o tym wiedzieć. Jak przeprowadzić odbiorcę od obserwacji do zakupu Twojego produktu, usługi.
Język korzyści i język straty, czyli dlaczego powinnaś trafić prosto w serce klienta, a nie do jego głowy. Gotowe schematy na posty, rolki i relacje sprzedażowe.
Jak mówić o cenie. Idealna proporcja treści sprzedażowych w stosunku do innych treści.
Statystyki, zaangażowanie i narzędzia do planowania
Dlaczego powinnaś zaprzyjaźnić się ze statystykami treści. Czego możesz się z nich dowiedzieć i jak te informacje wykorzystać.
Dlaczego w social mediach powinnaś być „social”.
Jak planować treści z wyprzedzeniem.
Tricki i tipy jak docierać do nowych odbiorców, jak pracować szybciej i skuteczniej.
Grupa wsparcia na facebooku
Tutaj będziesz mogła wstawiać swoje treści i rolki zanim je opublikujesz.
Doradzę Ci co możesz poprawić.
Będziesz mogła uzyskać feedback od innych uczestniczek.
A to wszystko w zamkniętej grupie, przyjaznej atmosferze.
Pierwsze kroki w reklamie na Instagramie
Czy warto korzystać z funkcji „Promuj post”.
Jak ustawić grupę docelową, budżet i czas trwania reklamy.
Jak to zrobić, żeby nie przepalić budżetu.
Które posty promować.
Treści reklamowe.
Q&A
Webinar, podczas którego odpowiem na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości, które pojawiły się podczas kursu. Odniosę się do konkretnych przykładów.
Feedback otrzymasz też od pozostałych uczestniczek.
Automatyzacja Manychat. Jak, kiedy i do czego ją wykorzystać.
Konsultacja 1:1, do wykorzystania w przeciągu 3 miesięcy
Będziesz mogła spotkać się ze mną na aż 1,5 godzinnej konsultacji.